Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On the Process towards Forming Key Competencies of University Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000297" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000297 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On the Process towards Forming Key Competencies of University Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents research results of the pedagogical experiment comparing test scores in three subjects (Database Systems, Management, IT English) taught in the ICT-supported distance way or in the traditional present way at the Faculty of Informaticsand Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The received results are discussed from the point of cognitive and learning styles, mainly focusing on the suitability of e-learning to student's individual learning style.

  • Název v anglickém jazyce

    On the Process towards Forming Key Competencies of University Students

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents research results of the pedagogical experiment comparing test scores in three subjects (Database Systems, Management, IT English) taught in the ICT-supported distance way or in the traditional present way at the Faculty of Informaticsand Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The received results are discussed from the point of cognitive and learning styles, mainly focusing on the suitability of e-learning to student's individual learning style.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IMSCI 12 : the 6th international multi-conference on society, cybernetics and informatics : proceedings

  • ISBN

    978-1-936338-73-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    13-18

  • Název nakladatele

    International institute of informatics and systemics

  • Místo vydání

    Orlando

  • Místo konání akce

    Orlando, Florida, USA

  • Datum konání akce

    17. 7. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku