Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perspektivy a kritické faktory využívání ICT ve speciální pedagogice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50002145" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50002145 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2012.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2012.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Perspektivy a kritické faktory využívání ICT ve speciální pedagogice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Informační a komunikační technologie (ICT) se staly nedílnou součástí moderního světa a jejich vliv stále roste i v oblasti vzdělávání a rozvoje kompetencí žáků. Práce postihuje využívání, možný budoucí vývoj a kritické faktory implementace prostředků informačních a komunikačních technologií ve speciálně pedagogické praxi, se zvláštním důrazem na osoby s mentálním postižením. Výsledky výzkumu slouží jako podklad pro přípravu podrobnější studie, zabývající se rozborem a návrhem podpůrných opatření při implementaci konkrétních ICT řešení.

  • Název v anglickém jazyce

    perspectives and critical factors of using ict in special pedagogics perspectives and critical factors of using ict in special pedagogics Perspectives and critical factors of using ICT in special pedagogics

  • Popis výsledku anglicky

    Information and communication technologies (ICT) has become integral part of modern world, their impact has been constantly growing in field of education and advancement of student competencies. This article is focused on possibilities of future development and critical implementation factors of information and communication technologies in special education praxis of classwork, with particular interest in people with mental disorder. Results of this research will serve as basis for more detailed paper,which will analyse and support designing of concrete ICT implementation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2012 : sborník příspěvků z Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-905243-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    3160-3168

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    10. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku