The importance of writing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50000829" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50000829 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The importance of writing
Popis výsledku v původním jazyce
This paper explores writing skills which seem to be the least popular and most difficult skills to acquire in a foreign language. Nevertheless, they are crucial in the development of other language and metacognitive skills. The article attempts to discuss benefits and reasons why it is important to develop writing and supports them with the findings of empirical research conducted at the Faculty of Informatics and Management, Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
The importance of writing
Popis výsledku anglicky
This paper explores writing skills which seem to be the least popular and most difficult skills to acquire in a foreign language. Nevertheless, they are crucial in the development of other language and metacognitive skills. The article attempts to discuss benefits and reasons why it is important to develop writing and supports them with the findings of empirical research conducted at the Faculty of Informatics and Management, Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Indian journal of research-Paripex
ISSN
2250-1991
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
IN - Indická republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
9-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—