Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning reflected in research studies in Czech Republic: comparative analyses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002258" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002258 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.386" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.386</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.386" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.01.386</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-learning reflected in research studies in Czech Republic: comparative analyses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with analyses of research activities relating to the ICT-supported university education in the Czech Republic (e-learning). It is divided in two main parts which (1) evaluating 361 studies and structuring them into eight areas of researchin e-learning, identifying main methodological problems detected in dissertation theses and analyzing 81 studies presented on recognized conferences in the Czech Republic; (2) introducing the procedure and partial results of the research reflecting individual learning style within the ICT-supported instruction on university level. Despite the hypotheses were not verified, learners declare higher inner satisfaction with the process of instruction reflecting their preferences.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning reflected in research studies in Czech Republic: comparative analyses

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with analyses of research activities relating to the ICT-supported university education in the Czech Republic (e-learning). It is divided in two main parts which (1) evaluating 361 studies and structuring them into eight areas of researchin e-learning, identifying main methodological problems detected in dissertation theses and analyzing 81 studies presented on recognized conferences in the Czech Republic; (2) introducing the procedure and partial results of the research reflecting individual learning style within the ICT-supported instruction on university level. Despite the hypotheses were not verified, learners declare higher inner satisfaction with the process of instruction reflecting their preferences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1299-1304

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Rome, Italy

  • Datum konání akce

    5. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000335471201069