Respondents´feedback on online learning reflecting individual learning preferences
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001306" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001306 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Respondents´feedback on online learning reflecting individual learning preferences
Popis výsledku v původním jazyce
The three-year research project ?A flexible model of ICT-supported process of instruction reflecting individual learning styles? has been running at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The main research objective was to verify whether reflecting individual learner´s preferences within the ICT-supported process of instruction result in improving students´knowledge in comparison to the process reflecting teacher´s style or being self-managed by the learner. The paper provides results of monitoring students´feedback after studying in the online course. After finishing the process of instruction students expressed their opinions, experience and attitudes in the final questionnaire, containing 22 items providing detailed information about the sample group (five items); and seventeen questions dealt with respondents´ experience in studying the course. Despite the learning process was provided in three different versions, most students expr
Název v anglickém jazyce
Respondents´feedback on online learning reflecting individual learning preferences
Popis výsledku anglicky
The three-year research project ?A flexible model of ICT-supported process of instruction reflecting individual learning styles? has been running at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The main research objective was to verify whether reflecting individual learner´s preferences within the ICT-supported process of instruction result in improving students´knowledge in comparison to the process reflecting teacher´s style or being self-managed by the learner. The paper provides results of monitoring students´feedback after studying in the online course. After finishing the process of instruction students expressed their opinions, experience and attitudes in the final questionnaire, containing 22 items providing detailed information about the sample group (five items); and seventeen questions dealt with respondents´ experience in studying the course. Despite the learning process was provided in three different versions, most students expr
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Applied information and communication technologies : 6th international scientific conference
ISBN
—
ISSN
2255-8586
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
200-207
Název nakladatele
Latvijas Lauksaimniec?bas universit?te
Místo vydání
Jelgava
Místo konání akce
Jelgava, Latvia
Datum konání akce
25. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—