Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Respondents´feedback on online learning reflecting individual learning preferences

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001306" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001306 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Respondents´feedback on online learning reflecting individual learning preferences

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The three-year research project ?A flexible model of ICT-supported process of instruction reflecting individual learning styles? has been running at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The main research objective was to verify whether reflecting individual learner´s preferences within the ICT-supported process of instruction result in improving students´knowledge in comparison to the process reflecting teacher´s style or being self-managed by the learner. The paper provides results of monitoring students´feedback after studying in the online course. After finishing the process of instruction students expressed their opinions, experience and attitudes in the final questionnaire, containing 22 items providing detailed information about the sample group (five items); and seventeen questions dealt with respondents´ experience in studying the course. Despite the learning process was provided in three different versions, most students expr

  • Název v anglickém jazyce

    Respondents´feedback on online learning reflecting individual learning preferences

  • Popis výsledku anglicky

    The three-year research project ?A flexible model of ICT-supported process of instruction reflecting individual learning styles? has been running at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The main research objective was to verify whether reflecting individual learner´s preferences within the ICT-supported process of instruction result in improving students´knowledge in comparison to the process reflecting teacher´s style or being self-managed by the learner. The paper provides results of monitoring students´feedback after studying in the online course. After finishing the process of instruction students expressed their opinions, experience and attitudes in the final questionnaire, containing 22 items providing detailed information about the sample group (five items); and seventeen questions dealt with respondents´ experience in studying the course. Despite the learning process was provided in three different versions, most students expr

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied information and communication technologies : 6th international scientific conference

  • ISBN

  • ISSN

    2255-8586

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    200-207

  • Název nakladatele

    Latvijas Lauksaimniec?bas universit?te

  • Místo vydání

    Jelgava

  • Místo konání akce

    Jelgava, Latvia

  • Datum konání akce

    25. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku