Study materials in online courses. Analysis reflecting individual learning styles.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002459" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002459 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Study materials in online courses. Analysis reflecting individual learning styles.
Popis výsledku v původním jazyce
This paper introduces results of research monitoring students´ satisfaction with studying in online courses reflecting individual learning styles. Students were provided various types of study materials and their satisfaction with the process of instruction was monitored by the questionnaire consisting of statements evaluated on the five-level Likert scale. The results showed no statistically significant differences in preference of a particular type of study material.
Název v anglickém jazyce
Study materials in online courses. Analysis reflecting individual learning styles.
Popis výsledku anglicky
This paper introduces results of research monitoring students´ satisfaction with studying in online courses reflecting individual learning styles. Students were provided various types of study materials and their satisfaction with the process of instruction was monitored by the questionnaire consisting of statements evaluated on the five-level Likert scale. The results showed no statistically significant differences in preference of a particular type of study material.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EDUCON 2014 : proceedings of IEEE global engineering education conference
ISBN
978-1-4799-3190-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
267-272
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Istanbul
Datum konání akce
3. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000343764100044