Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Study materials in online courses. Analysis reflecting individual learning styles.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002459" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002459 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Study materials in online courses. Analysis reflecting individual learning styles.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper introduces results of research monitoring students´ satisfaction with studying in online courses reflecting individual learning styles. Students were provided various types of study materials and their satisfaction with the process of instruction was monitored by the questionnaire consisting of statements evaluated on the five-level Likert scale. The results showed no statistically significant differences in preference of a particular type of study material.

  • Název v anglickém jazyce

    Study materials in online courses. Analysis reflecting individual learning styles.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper introduces results of research monitoring students´ satisfaction with studying in online courses reflecting individual learning styles. Students were provided various types of study materials and their satisfaction with the process of instruction was monitored by the questionnaire consisting of statements evaluated on the five-level Likert scale. The results showed no statistically significant differences in preference of a particular type of study material.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDUCON 2014 : proceedings of IEEE global engineering education conference

  • ISBN

    978-1-4799-3190-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    267-272

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Istanbul

  • Datum konání akce

    3. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000343764100044