Social Applications in Engineering Education. Comparative Study.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002593" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002593 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Applications in Engineering Education. Comparative Study.
Popis výsledku v původním jazyce
This paper introduces results of research an insight into the trendy issue of social applications. The objective of this paper is to present findings gained from the questionnaire investigation followed by semi-directed discussion on the role of social software applications in engineering students´ private and university lives.
Název v anglickém jazyce
Social Applications in Engineering Education. Comparative Study.
Popis výsledku anglicky
This paper introduces results of research an insight into the trendy issue of social applications. The objective of this paper is to present findings gained from the questionnaire investigation followed by semi-directed discussion on the role of social software applications in engineering students´ private and university lives.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EDUCON 2014 : proceedings of IEEE global engineering education conference
ISBN
978-1-4799-3190-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
206-209
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Istanbul
Datum konání akce
3. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000343764100035