Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DEVELOPMENT OF ACCEPTANCE AND UTILIZATION OF SOCIAL SOFTWARE APPLICATIONS IN HIGHER AND FURTHER EDUCATION - CASE STUDY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002619" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002619 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    DEVELOPMENT OF ACCEPTANCE AND UTILIZATION OF SOCIAL SOFTWARE APPLICATIONS IN HIGHER AND FURTHER EDUCATION - CASE STUDY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper on social software applications claims to contribute into a rather vast field of implementation of information and communication technologies (ICT) into the process of education. Results of the research dealing with a trendy issue of social applications are presented. The study problem of the described surveys concerns selected social software applications with various missions; these applications have changed within a decade the landscape of the Internet and naturally influenced private andprofessional lives of their users. The objective of the paper is to compare gained findings from repeated survey and show the progress or stagnation in acceptance and utilization of social software applications. The contribution gives rise to new issuesto be discussed because the implementation of social applications into the higher and further education to support teaching and learning processes brings not only benefits but there is also an adverse site, pitfalls and let´s say limits o

  • Název v anglickém jazyce

    DEVELOPMENT OF ACCEPTANCE AND UTILIZATION OF SOCIAL SOFTWARE APPLICATIONS IN HIGHER AND FURTHER EDUCATION - CASE STUDY

  • Popis výsledku anglicky

    This paper on social software applications claims to contribute into a rather vast field of implementation of information and communication technologies (ICT) into the process of education. Results of the research dealing with a trendy issue of social applications are presented. The study problem of the described surveys concerns selected social software applications with various missions; these applications have changed within a decade the landscape of the Internet and naturally influenced private andprofessional lives of their users. The objective of the paper is to compare gained findings from repeated survey and show the progress or stagnation in acceptance and utilization of social software applications. The contribution gives rise to new issuesto be discussed because the implementation of social applications into the higher and further education to support teaching and learning processes brings not only benefits but there is also an adverse site, pitfalls and let´s say limits o

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED 2014 : proceedings

  • ISBN

    978-84-616-8412-0

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    4300-4307

  • Název nakladatele

    IATED

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Valencie

  • Datum konání akce

    10. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku