Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social Software Applications and their Role in the Process of Education from the Perspective of University Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000444" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social Software Applications and their Role in the Process of Education from the Perspective of University Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The core of the contribution stems from the survey on social software applications and their satisfaction with them. The survey was conducted at the University of Hradec Králové within the framework of large research projects. Data from more than 300 respondents were collected and processed. The goal of the research was to map utilization of selected social software applications networking systems among university students.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Software Applications and their Role in the Process of Education from the Perspective of University Students

  • Popis výsledku anglicky

    The core of the contribution stems from the survey on social software applications and their satisfaction with them. The survey was conducted at the University of Hradec Králové within the framework of large research projects. Data from more than 300 respondents were collected and processed. The goal of the research was to map utilization of selected social software applications networking systems among university students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    e-Learning : proceedings of the 11th European conference

  • ISBN

    978-1-908272-74-4

  • ISSN

    2048-8637

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    87-96

  • Název nakladatele

    Academic publishing

  • Místo vydání

    Reading

  • Místo konání akce

    Groningen

  • Datum konání akce

    26. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000321613000012