Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role of Social Media in Academic Setting Awareness, Utilization and Willingness

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001513" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001513 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Role of Social Media in Academic Setting Awareness, Utilization and Willingness

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution brings an insight into the trendy issue of social applications. Brief history and main mission of most widely utilized applications is provided as a technical background to a comparative case-study on awareness and utilization of selected social software applications and willingness to use them in the process of education. The objective of this paper is to present findings gained from the questionnaire investigation followed by semi-directed discussion on the role of social software applications in their private and university lives. The survey and discussions were carried out this spring at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Králové and at Wroclaw School of Banking.

  • Název v anglickém jazyce

    Role of Social Media in Academic Setting Awareness, Utilization and Willingness

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution brings an insight into the trendy issue of social applications. Brief history and main mission of most widely utilized applications is provided as a technical background to a comparative case-study on awareness and utilization of selected social software applications and willingness to use them in the process of education. The objective of this paper is to present findings gained from the questionnaire investigation followed by semi-directed discussion on the role of social software applications in their private and university lives. The survey and discussions were carried out this spring at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Králové and at Wroclaw School of Banking.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International conference on emerging eLearning technologies and applications (ICETA 2013)

  • ISBN

    978-1-4799-2162-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    59-62

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Stará Lesná, The High Tatras, Slovakia

  • Datum konání akce

    24. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000333339200009