Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Assignment Models to Analyze Programming Performance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002957" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002957 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Assignment Models to Analyze Programming Performance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dehnadi et al. developed a programming aptitude test, which aims to predict, without requiring any prior programming experience, whether a person can become a programmer. The test results, however, do not seem to have the promised predictive power. Various authors have shown that the test cannot be used to predict programming aptitude with sufficient precision. This article analyses Dehnadi´s test from a different perspective - we use the same set of questions and answers and try to devise an alternative evaluation method based on statistical methods.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Assignment Models to Analyze Programming Performance

  • Popis výsledku anglicky

    Dehnadi et al. developed a programming aptitude test, which aims to predict, without requiring any prior programming experience, whether a person can become a programmer. The test results, however, do not seem to have the promised predictive power. Various authors have shown that the test cannot be used to predict programming aptitude with sufficient precision. This article analyses Dehnadi´s test from a different perspective - we use the same set of questions and answers and try to devise an alternative evaluation method based on statistical methods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.45.0014" target="_blank" >EE2.3.45.0014: Věda na dosah ruky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and responsibility in education : proceedings of 11th International conference

  • ISBN

    978-80-213-2468-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    571-576

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku