Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The van Hiele geometry thinking levels: gender and school type differences

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50014330" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50014330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814012749" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814012749</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1257" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.01.1257</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The van Hiele geometry thinking levels: gender and school type differences

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This research shows that it would be very appropriate to divide the teaching of geometry into different levels according to van Hiele theory. Secondary schools, with regard to their specialization, should determine what levels they want to achieve, and adapt teaching geometry to that goal. Our research also shows that Van Hiele levels are equally suitable for both genders.

  • Název v anglickém jazyce

    The van Hiele geometry thinking levels: gender and school type differences

  • Popis výsledku anglicky

    This research shows that it would be very appropriate to divide the teaching of geometry into different levels according to van Hiele theory. Secondary schools, with regard to their specialization, should determine what levels they want to achieve, and adapt teaching geometry to that goal. Our research also shows that Van Hiele levels are equally suitable for both genders.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    977-981

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Antalya, TURKEY

  • Datum konání akce

    2. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380881700123