Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The van Hiele Model of Geometric Thinking

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001212" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50001212 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The van Hiele Model of Geometric Thinking

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article presents an overview of the van Hiele model. The van Hiele theory describes how young people learn geometry. It postulates five levels of geometric thinking (visualisation, analysis, abstraction, formal deduction and rigor). Each levels usesits own language and symbols. Students or pupils pass through the levels "step by step". This hierarchical order helps them to achieve better understanding and results. Conclusion of the paper deals with possibilities how to apply this theory on Czech mathematical education.

  • Název v anglickém jazyce

    The van Hiele Model of Geometric Thinking

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents an overview of the van Hiele model. The van Hiele theory describes how young people learn geometry. It postulates five levels of geometric thinking (visualisation, analysis, abstraction, formal deduction and rigor). Each levels usesits own language and symbols. Students or pupils pass through the levels "step by step". This hierarchical order helps them to achieve better understanding and results. Conclusion of the paper deals with possibilities how to apply this theory on Czech mathematical education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    WDS 2012 : proceedings of contributed papers, part I. Mathematics and computer sciences

  • ISBN

    978-80-7378-224-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    72-75

  • Název nakladatele

    Matfyzpress

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    29. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku