Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The van Hiele Levels at Czech Secondary Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50002739" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50002739 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815002396" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815002396</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.209" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.209</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The van Hiele Levels at Czech Secondary Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on the results of a pilot study based on the van Hiele theory of geometric thinking at Czech secondary schools. The van Hiele theory describes how young people learn geometry. It postulates five levels of geometric thinking. Usiskin later tested the ability of the van Hiele theory to describe and predict the performance of students in secondary school geometry. Our pilot study aimed to verify the test structure of the Usiskin's test in the Czech secondary schools, and to compare the outcomes with American results.

  • Název v anglickém jazyce

    The van Hiele Levels at Czech Secondary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the results of a pilot study based on the van Hiele theory of geometric thinking at Czech secondary schools. The van Hiele theory describes how young people learn geometry. It postulates five levels of geometric thinking. Usiskin later tested the ability of the van Hiele theory to describe and predict the performance of students in secondary school geometry. Our pilot study aimed to verify the test structure of the Usiskin's test in the Czech secondary schools, and to compare the outcomes with American results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    912-918

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Kyrenia

  • Datum konání akce

    22. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku