Assessment evaluation and preferences of engineering students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50002515" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50002515 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2014.7155675" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2014.7155675</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2014.7155675" target="_blank" >10.1109/ITHET.2014.7155675</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Assessment evaluation and preferences of engineering students
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with learners' preferences both in learning styles and assessment formats. Two questionnaires were applied (Learning Combination Inventory and Assessment Format Preferences Questionnaire to detect what are the ways 'how students would show their teachers what they know'. Results did not discover any differences in assessment preferences reflecting the learning styles, neither in the whole research sample, nor in single processors; minor changes were detected with confluent processors, i.e. those who march to a different drummer, creative imaginers and unique presenters.
Název v anglickém jazyce
Assessment evaluation and preferences of engineering students
Popis výsledku anglicky
The paper deals with learners' preferences both in learning styles and assessment formats. Two questionnaires were applied (Learning Combination Inventory and Assessment Format Preferences Questionnaire to detect what are the ways 'how students would show their teachers what they know'. Results did not discover any differences in assessment preferences reflecting the learning styles, neither in the whole research sample, nor in single processors; minor changes were detected with confluent processors, i.e. those who march to a different drummer, creative imaginers and unique presenters.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Information technology based higher education and training (ITHET 2014)
ISBN
978-1-4673-6730-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
York
Datum konání akce
11. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—