Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assessment evaluation and preferences of engineering students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50002515" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50002515 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2014.7155675" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2014.7155675</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2014.7155675" target="_blank" >10.1109/ITHET.2014.7155675</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assessment evaluation and preferences of engineering students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with learners' preferences both in learning styles and assessment formats. Two questionnaires were applied (Learning Combination Inventory and Assessment Format Preferences Questionnaire to detect what are the ways 'how students would show their teachers what they know'. Results did not discover any differences in assessment preferences reflecting the learning styles, neither in the whole research sample, nor in single processors; minor changes were detected with confluent processors, i.e. those who march to a different drummer, creative imaginers and unique presenters.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment evaluation and preferences of engineering students

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with learners' preferences both in learning styles and assessment formats. Two questionnaires were applied (Learning Combination Inventory and Assessment Format Preferences Questionnaire to detect what are the ways 'how students would show their teachers what they know'. Results did not discover any differences in assessment preferences reflecting the learning styles, neither in the whole research sample, nor in single processors; minor changes were detected with confluent processors, i.e. those who march to a different drummer, creative imaginers and unique presenters.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information technology based higher education and training (ITHET 2014)

  • ISBN

    978-1-4673-6730-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    York

  • Datum konání akce

    11. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku