Motivation and Communication in the Cyber Learning Environment
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50002734" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50002734 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815028475" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815028475</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.587" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.04.587</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Motivation and Communication in the Cyber Learning Environment
Popis výsledku v původním jazyce
In the Internet age, we are saddled with an educational system that was designed for the industrial age, modelled on mass production and designed for efficiency, not for high standards. The adoption of the individual learning style preferences format byEnglish language as second language teachers in the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove has sparked discussion about the future of linguistic education, or at the minimum, the future of academia's role in it. The evaluation of student's learning style gives a strong insight about the students' ability to capture the teacher's message. Data shows that while a typical Professional English language course may attract hundreds of participants, less than 10% will complete thecourse. This paper examines how learning styles can affect motivation of Professional English language course participants, and how individual learning styles can be included the design and implementation of such courses.
Název v anglickém jazyce
Motivation and Communication in the Cyber Learning Environment
Popis výsledku anglicky
In the Internet age, we are saddled with an educational system that was designed for the industrial age, modelled on mass production and designed for efficiency, not for high standards. The adoption of the individual learning style preferences format byEnglish language as second language teachers in the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove has sparked discussion about the future of linguistic education, or at the minimum, the future of academia's role in it. The evaluation of student's learning style gives a strong insight about the students' ability to capture the teacher's message. Data shows that while a typical Professional English language course may attract hundreds of participants, less than 10% will complete thecourse. This paper examines how learning styles can affect motivation of Professional English language course participants, and how individual learning styles can be included the design and implementation of such courses.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - social and behavioral sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1618-1622
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Valletta, Malta
Datum konání akce
6. 12. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—