Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivation and Communication in the Cyber Learning Environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50002734" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50002734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815028475" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815028475</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.587" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.04.587</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Motivation and Communication in the Cyber Learning Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the Internet age, we are saddled with an educational system that was designed for the industrial age, modelled on mass production and designed for efficiency, not for high standards. The adoption of the individual learning style preferences format byEnglish language as second language teachers in the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove has sparked discussion about the future of linguistic education, or at the minimum, the future of academia's role in it. The evaluation of student's learning style gives a strong insight about the students' ability to capture the teacher's message. Data shows that while a typical Professional English language course may attract hundreds of participants, less than 10% will complete thecourse. This paper examines how learning styles can affect motivation of Professional English language course participants, and how individual learning styles can be included the design and implementation of such courses.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation and Communication in the Cyber Learning Environment

  • Popis výsledku anglicky

    In the Internet age, we are saddled with an educational system that was designed for the industrial age, modelled on mass production and designed for efficiency, not for high standards. The adoption of the individual learning style preferences format byEnglish language as second language teachers in the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove has sparked discussion about the future of linguistic education, or at the minimum, the future of academia's role in it. The evaluation of student's learning style gives a strong insight about the students' ability to capture the teacher's message. Data shows that while a typical Professional English language course may attract hundreds of participants, less than 10% will complete thecourse. This paper examines how learning styles can affect motivation of Professional English language course participants, and how individual learning styles can be included the design and implementation of such courses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1618-1622

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Valletta, Malta

  • Datum konání akce

    6. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku