Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pre-conditions for efficient m-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003693" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003693 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2015.7095979" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2015.7095979</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2015.7095979" target="_blank" >10.1109/EDUCON.2015.7095979</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pre-conditions for efficient m-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with a current topic in education relating to the use of latest technologies in higher education. Its main objective is to contribute to the m-learning didactics, i.e. how to implement mobile devices in the process of instruction reflecting their advantages and limits. In the research running in the sample group of engineering (IT) students, first, the ownership and use of mobile devices was detected, both for private and education purposes; second, Comenius' didactic principles were summarized and reflected in recommendations how to apply them in m-learning; third, the collected data were compared to other related researches.

  • Název v anglickém jazyce

    Pre-conditions for efficient m-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a current topic in education relating to the use of latest technologies in higher education. Its main objective is to contribute to the m-learning didactics, i.e. how to implement mobile devices in the process of instruction reflecting their advantages and limits. In the research running in the sample group of engineering (IT) students, first, the ownership and use of mobile devices was detected, both for private and education purposes; second, Comenius' didactic principles were summarized and reflected in recommendations how to apply them in m-learning; third, the collected data were compared to other related researches.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDUCON 2015 : proceedings of IEEE global engineering education conference

  • ISBN

    978-1-4799-1908-6

  • ISSN

    2165-9559

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    255-261

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Tallinn

  • Datum konání akce

    18. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku