Technical and engineering graduates on the labour market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003701" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003701 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2015.7318029" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2015.7318029</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2015.7318029" target="_blank" >10.1109/ICL.2015.7318029</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Technical and engineering graduates on the labour market
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the position of graduates from the Faculty of Informatics of Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic, on the labour market. The research sample of 282 respondents provided answer to the question what the current opinions of the graduates are. This topic is considered from several criteria covering e.g. the satisfaction with the learning content and competences developed within their study, work experience during studies, the first and current work position, including salary, and others. Data were collected by the questionnaire of 80 items. Results are displayed in figures and tables and discussed.
Název v anglickém jazyce
Technical and engineering graduates on the labour market
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the position of graduates from the Faculty of Informatics of Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic, on the labour market. The research sample of 282 respondents provided answer to the question what the current opinions of the graduates are. This topic is considered from several criteria covering e.g. the satisfaction with the learning content and competences developed within their study, work experience during studies, the first and current work position, including salary, and others. Data were collected by the questionnaire of 80 items. Results are displayed in figures and tables and discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Interactive collaborative learning (ICL 2015)
ISBN
978-1-4799-8706-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
220-225
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Florence, Italy
Datum konání akce
20. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—