Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-Learning in Regional Marketing Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003827" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003827 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-Learning in Regional Marketing Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution is focused on specifics which we are applying in the innovated design of the Regional Marketing master e-learning course at the University of Hradec Kralove. In our mind, the Regional marketing study should reflect the fast regional development and consequently it should learn students and develop at them adequate skills to search, evaluate and apply emerging topical information, data, development programmes, plans, legislative norms and other relevant facts and initiatives. That is why our design of the e-learning course offers to students besides important facts and general knowledge, terminology and methodology in the art of regional marketing, also their guiding through relevant European Union, national state, regional and local governments and other authorities databases and information resources in searching for specific topical knowledge. The e-learning course on Regional Marketing Study is being created in the Blackboard learning management system.

  • Název v anglickém jazyce

    E-Learning in Regional Marketing Study

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is focused on specifics which we are applying in the innovated design of the Regional Marketing master e-learning course at the University of Hradec Kralove. In our mind, the Regional marketing study should reflect the fast regional development and consequently it should learn students and develop at them adequate skills to search, evaluate and apply emerging topical information, data, development programmes, plans, legislative norms and other relevant facts and initiatives. That is why our design of the e-learning course offers to students besides important facts and general knowledge, terminology and methodology in the art of regional marketing, also their guiding through relevant European Union, national state, regional and local governments and other authorities databases and information resources in searching for specific topical knowledge. The e-learning course on Regional Marketing Study is being created in the Blackboard learning management system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edulearn 2015 : proceedings

  • ISBN

    978-84-606-8243-1

  • ISSN

    2340-1117

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    4681-4685

  • Název nakladatele

    IATED

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Barcelona

  • Datum konání akce

    6. 7. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000376685704102