E-Learning in Regional Marketing Study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003827" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003827 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
E-Learning in Regional Marketing Study
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution is focused on specifics which we are applying in the innovated design of the Regional Marketing master e-learning course at the University of Hradec Kralove. In our mind, the Regional marketing study should reflect the fast regional development and consequently it should learn students and develop at them adequate skills to search, evaluate and apply emerging topical information, data, development programmes, plans, legislative norms and other relevant facts and initiatives. That is why our design of the e-learning course offers to students besides important facts and general knowledge, terminology and methodology in the art of regional marketing, also their guiding through relevant European Union, national state, regional and local governments and other authorities databases and information resources in searching for specific topical knowledge. The e-learning course on Regional Marketing Study is being created in the Blackboard learning management system.
Název v anglickém jazyce
E-Learning in Regional Marketing Study
Popis výsledku anglicky
The contribution is focused on specifics which we are applying in the innovated design of the Regional Marketing master e-learning course at the University of Hradec Kralove. In our mind, the Regional marketing study should reflect the fast regional development and consequently it should learn students and develop at them adequate skills to search, evaluate and apply emerging topical information, data, development programmes, plans, legislative norms and other relevant facts and initiatives. That is why our design of the e-learning course offers to students besides important facts and general knowledge, terminology and methodology in the art of regional marketing, also their guiding through relevant European Union, national state, regional and local governments and other authorities databases and information resources in searching for specific topical knowledge. The e-learning course on Regional Marketing Study is being created in the Blackboard learning management system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Edulearn 2015 : proceedings
ISBN
978-84-606-8243-1
ISSN
2340-1117
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
4681-4685
Název nakladatele
IATED
Místo vydání
Valencia
Místo konání akce
Barcelona
Datum konání akce
6. 7. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000376685704102