Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A comprehensive model leading to truly personalised e-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F15%3AA1601F60" target="_blank" >RIV/61988987:17310/15:A1601F60 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A comprehensive model leading to truly personalised e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A move from static e-learning courses to the creation of courses or paths that are adapted to the needs of students has been the focus of experts for many years. A personalized student e-learning study plan cannot be developed as a single process. Such an activity, in fact, requires a series of subprocesses, which logically follow one another. It concerns the creation of a student model, involving steps such as the identification of what the student knows as well as their study preferences and the identification of their study objectives. This paper deals with a proposal of such a model of creating a personalised study plan for students who study in an e-learning form of studies. In order to create a truly personalised study plan, the authors have proposed such processes that ensure A-Z steps. The proposed model is based on gathering information about the student (M0), analysing such gather information (M1A and M1B), selecting relevant objectives (M2), and creating a study plan itself

  • Název v anglickém jazyce

    A comprehensive model leading to truly personalised e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    A move from static e-learning courses to the creation of courses or paths that are adapted to the needs of students has been the focus of experts for many years. A personalized student e-learning study plan cannot be developed as a single process. Such an activity, in fact, requires a series of subprocesses, which logically follow one another. It concerns the creation of a student model, involving steps such as the identification of what the student knows as well as their study preferences and the identification of their study objectives. This paper deals with a proposal of such a model of creating a personalised study plan for students who study in an e-learning form of studies. In order to create a truly personalised study plan, the authors have proposed such processes that ensure A-Z steps. The proposed model is based on gathering information about the student (M0), analysing such gather information (M1A and M1B), selecting relevant objectives (M2), and creating a study plan itself

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI1015 Proceedings

  • ISBN

    978-84-608-2657-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    6546-6555

  • Název nakladatele

    IATED

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Sevilla

  • Datum konání akce

    16. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku