E-learning in higher education: Reflection of the term in mind maps
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003901" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003901 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://periodicals.osu.eu/ictejournal/dokumenty/2015-01/ictejournal-2015-1-article-2.pdf" target="_blank" >https://periodicals.osu.eu/ictejournal/dokumenty/2015-01/ictejournal-2015-1-article-2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
E-learning in higher education: Reflection of the term in mind maps
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents results of the survey monitoring individual concepts of e-learning of university students at FIM UHK. The research sample consisted of 104 respondents. The results showed students'concept of e-learning had not been completely built.
Název v anglickém jazyce
E-learning in higher education: Reflection of the term in mind maps
Popis výsledku anglicky
The paper presents results of the survey monitoring individual concepts of e-learning of university students at FIM UHK. The research sample consisted of 104 respondents. The results showed students'concept of e-learning had not been completely built.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International journal of information and communication technologies in education : ICTE journal
ISSN
1805-3726
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
2015/1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
16-27
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—