Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning in higher education: Reflection of the term in mind maps

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003901" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003901 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://periodicals.osu.eu/ictejournal/dokumenty/2015-01/ictejournal-2015-1-article-2.pdf" target="_blank" >https://periodicals.osu.eu/ictejournal/dokumenty/2015-01/ictejournal-2015-1-article-2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-learning in higher education: Reflection of the term in mind maps

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents results of the survey monitoring individual concepts of e-learning of university students at FIM UHK. The research sample consisted of 104 respondents. The results showed students'concept of e-learning had not been completely built.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning in higher education: Reflection of the term in mind maps

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of the survey monitoring individual concepts of e-learning of university students at FIM UHK. The research sample consisted of 104 respondents. The results showed students'concept of e-learning had not been completely built.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International journal of information and communication technologies in education : ICTE journal

  • ISSN

    1805-3726

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2015/1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    16-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus