Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Collaboration in Social Applications: True Story, Case-study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50004155" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50004155 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://search.proquest.com/docview/1728004076?pq-origsite=gscholar" target="_blank" >http://search.proquest.com/docview/1728004076?pq-origsite=gscholar</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Collaboration in Social Applications: True Story, Case-study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper contributes to the exploration of the virtual environment of social applications for educational purposes in the university setting from students' perspective. Latest results and findings from a repeated research on utilization of social applications are presented. The aspect of real cooperation and sharing study materials among students either on the voluntary basis or on the basis of teacher's instructions forms the core of the research which was conducted last year with full-time studentsand this year with part-time students.

  • Název v anglickém jazyce

    Collaboration in Social Applications: True Story, Case-study

  • Popis výsledku anglicky

    This paper contributes to the exploration of the virtual environment of social applications for educational purposes in the university setting from students' perspective. Latest results and findings from a repeated research on utilization of social applications are presented. The aspect of real cooperation and sharing study materials among students either on the voluntary basis or on the basis of teacher's instructions forms the core of the research which was conducted last year with full-time studentsand this year with part-time students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    European conference on e-Learning (ECEL 2015)

  • ISBN

    978-1-910810-71-2

  • ISSN

    2048-8637

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    129-137

  • Název nakladatele

    Academic conferences

  • Místo vydání

    Reading

  • Místo konání akce

    Hatfield, UK

  • Datum konání akce

    29. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000371972900018