Collaboration in Social Applications: True Story, Case-study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50004155" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50004155 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://search.proquest.com/docview/1728004076?pq-origsite=gscholar" target="_blank" >http://search.proquest.com/docview/1728004076?pq-origsite=gscholar</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Collaboration in Social Applications: True Story, Case-study
Popis výsledku v původním jazyce
This paper contributes to the exploration of the virtual environment of social applications for educational purposes in the university setting from students' perspective. Latest results and findings from a repeated research on utilization of social applications are presented. The aspect of real cooperation and sharing study materials among students either on the voluntary basis or on the basis of teacher's instructions forms the core of the research which was conducted last year with full-time studentsand this year with part-time students.
Název v anglickém jazyce
Collaboration in Social Applications: True Story, Case-study
Popis výsledku anglicky
This paper contributes to the exploration of the virtual environment of social applications for educational purposes in the university setting from students' perspective. Latest results and findings from a repeated research on utilization of social applications are presented. The aspect of real cooperation and sharing study materials among students either on the voluntary basis or on the basis of teacher's instructions forms the core of the research which was conducted last year with full-time studentsand this year with part-time students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
European conference on e-Learning (ECEL 2015)
ISBN
978-1-910810-71-2
ISSN
2048-8637
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
129-137
Název nakladatele
Academic conferences
Místo vydání
Reading
Místo konání akce
Hatfield, UK
Datum konání akce
29. 10. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000371972900018