Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computer based Key Language Competence Development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50003937" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50003937 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042816000501" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042816000501</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.02.025" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2016.02.025</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Computer based Key Language Competence Development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Computer-based language competences development is based on methods of administering instructions. The attributes to consider is threefold; structure and types of exercises, grading assessments and availability of multiple attempts. Do students find the e-course more efficient and which instructions in CB environment find the students most convenient? What are the special developmental needs of EFL students in higher education? Is it possible to meet them in a mixed-level and mixed-interest class? What are the students' preferences concerning the key language competences defined by CEFR with a special view on student's learning style? E course in CB environment are highly appreciated both, by students and teachers. Students generally improve their language competences in CB environment if the instruction is well designed and reflects the students' needs. Based on the research will be the design of a complementary e-course English for Financial Management, which is the first step towards the creation of a set of such courses which should reflect the specific needs of separate target groups based on different fields of study. This process will continue in the following academic year within another grant from the University.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer based Key Language Competence Development

  • Popis výsledku anglicky

    Computer-based language competences development is based on methods of administering instructions. The attributes to consider is threefold; structure and types of exercises, grading assessments and availability of multiple attempts. Do students find the e-course more efficient and which instructions in CB environment find the students most convenient? What are the special developmental needs of EFL students in higher education? Is it possible to meet them in a mixed-level and mixed-interest class? What are the students' preferences concerning the key language competences defined by CEFR with a special view on student's learning style? E course in CB environment are highly appreciated both, by students and teachers. Students generally improve their language competences in CB environment if the instruction is well designed and reflects the students' needs. Based on the research will be the design of a complementary e-course English for Financial Management, which is the first step towards the creation of a set of such courses which should reflect the specific needs of separate target groups based on different fields of study. This process will continue in the following academic year within another grant from the University.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    57-64

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Istanbul, Turkey

  • Datum konání akce

    13. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000387478700008