Learning Styles in the e-Learning Environment: Meta-analysis of Longitudinal Changes
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50003990" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50003990 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/44555601:13430/16:43887839
Výsledek na webu
<a href="http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-32865-2_7" target="_blank" >http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-32865-2_7</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-32865-2_7" target="_blank" >10.1007/978-3-319-32865-2_7</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Learning Styles in the e-Learning Environment: Meta-analysis of Longitudinal Changes
Popis výsledku v původním jazyce
The paper introduces results of meta-analysis focused on the field of learning styles in the e-learning environment held in two periods (2001-2007, 2008-2014) within selected journals in database systems ProQuest Central, Elsevier Science Direct and ERIC. Totally 5,361 relating papers were collected in both periods. The papers were structured according to three criteria. Collected data underwent the chí-squared test for independence and analysis of adjusted residuals on the significance level α=0.05. The results did not prove any statistically significant change. Results were discussed and relating conclusions provided.
Název v anglickém jazyce
Learning Styles in the e-Learning Environment: Meta-analysis of Longitudinal Changes
Popis výsledku anglicky
The paper introduces results of meta-analysis focused on the field of learning styles in the e-learning environment held in two periods (2001-2007, 2008-2014) within selected journals in database systems ProQuest Central, Elsevier Science Direct and ERIC. Totally 5,361 relating papers were collected in both periods. The papers were structured according to three criteria. Collected data underwent the chí-squared test for independence and analysis of adjusted residuals on the significance level α=0.05. The results did not prove any statistically significant change. Results were discussed and relating conclusions provided.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Current developments in web based learning
ISBN
978-3-319-32864-5
ISSN
0302-9743
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
57-66
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Berlin
Místo konání akce
Guangzhou, China
Datum konání akce
5. 10. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000389086200007