Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning Styles in the e-Learning Environment: Meta-analysis of Longitudinal Changes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50003990" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50003990 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44555601:13430/16:43887839

  • Výsledek na webu

    <a href="http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-32865-2_7" target="_blank" >http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-32865-2_7</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-32865-2_7" target="_blank" >10.1007/978-3-319-32865-2_7</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning Styles in the e-Learning Environment: Meta-analysis of Longitudinal Changes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces results of meta-analysis focused on the field of learning styles in the e-learning environment held in two periods (2001-2007, 2008-2014) within selected journals in database systems ProQuest Central, Elsevier Science Direct and ERIC. Totally 5,361 relating papers were collected in both periods. The papers were structured according to three criteria. Collected data underwent the chí-squared test for independence and analysis of adjusted residuals on the significance level α=0.05. The results did not prove any statistically significant change. Results were discussed and relating conclusions provided.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Styles in the e-Learning Environment: Meta-analysis of Longitudinal Changes

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces results of meta-analysis focused on the field of learning styles in the e-learning environment held in two periods (2001-2007, 2008-2014) within selected journals in database systems ProQuest Central, Elsevier Science Direct and ERIC. Totally 5,361 relating papers were collected in both periods. The papers were structured according to three criteria. Collected data underwent the chí-squared test for independence and analysis of adjusted residuals on the significance level α=0.05. The results did not prove any statistically significant change. Results were discussed and relating conclusions provided.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Current developments in web based learning

  • ISBN

    978-3-319-32864-5

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    57-66

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Guangzhou, China

  • Datum konání akce

    5. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000389086200007