Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of major banks’ typical consumer profiles in recent years

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50005269" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50005269 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of major banks’ typical consumer profiles in recent years

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper deals with the subject of retail core banking services in the Czech Republic. We extend our explorative analysis results from segmentation of major banks’ consumers. Analysis showed progressive consumer share steady increases since 2011 to the detriment of conservative one. Two banks were successful in attracting progressive consumers increasing its share in their consumer portfolio. On the other hand only one of 4 surveyed banks was successful in attracting conservative consumer type.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of major banks’ typical consumer profiles in recent years

  • Popis výsledku anglicky

    Paper deals with the subject of retail core banking services in the Czech Republic. We extend our explorative analysis results from segmentation of major banks’ consumers. Analysis showed progressive consumer share steady increases since 2011 to the detriment of conservative one. Two banks were successful in attracting progressive consumers increasing its share in their consumer portfolio. On the other hand only one of 4 surveyed banks was successful in attracting conservative consumer type.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50206 - Finance

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vision 2020 : innovation management, development sustainability, and competitive economic growth 2016

  • ISBN

    978-0-9860419-8-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    2403-2407

  • Název nakladatele

    IBIMA

  • Místo vydání

    Norisstown

  • Místo konání akce

    Seville, Spain

  • Datum konání akce

    9. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000392785700243