Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internet and Social Networks as a Support for Communication in the Business Environment - pilot study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013576" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013576 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1046/proceedings_2017_1.pdf" target="_blank" >https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1046/proceedings_2017_1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Internet and Social Networks as a Support for Communication in the Business Environment - pilot study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper brings comparison of gained data on utilization of various means of communication of small and medium size enterprises with clients and utilization of social networks for private and corporation purposes. The most frequently used social networks like Facebook, Twitter and Google+ were explored. The results were obtained using a questionnaire and a guided interview. Despite the significant expansion of social networking in personal life, this boom did not occur in a selected sample of businesses that participated in the pilot testing. The adopted methods demonstrated their potential and will be applied in the wide scale in the following stage of the research.

  • Název v anglickém jazyce

    Internet and Social Networks as a Support for Communication in the Business Environment - pilot study

  • Popis výsledku anglicky

    The paper brings comparison of gained data on utilization of various means of communication of small and medium size enterprises with clients and utilization of social networks for private and corporation purposes. The most frequently used social networks like Facebook, Twitter and Google+ were explored. The results were obtained using a questionnaire and a guided interview. Despite the significant expansion of social networking in personal life, this boom did not occur in a selected sample of businesses that participated in the pilot testing. The adopted methods demonstrated their potential and will be applied in the wide scale in the following stage of the research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradec economic days 2017

  • ISBN

    978-80-7435-664-3

  • ISSN

    2464-6059

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    120-126

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    31. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000411661000013