Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Impact of Online Reputation Management on Customers' Decision Making Process

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F18%3A50015397" target="_blank" >RIV/62690094:18450/18:50015397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vsh.cz/file.php?id=627" target="_blank" >https://www.vsh.cz/file.php?id=627</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Impact of Online Reputation Management on Customers' Decision Making Process

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on the impact of online reviews and active online reputation management strategy application on the customers&apos; decision making process when selecting and booking hotel. Customers perceive online reviews as a valid information source and use them as social-proof and a tool for their decision evaluation. Based on collected data, 55 % of respondents would not book a hotel without any online review. The results show growing impact of online review and reputation management application in hospitality industry.

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Online Reputation Management on Customers' Decision Making Process

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the impact of online reviews and active online reputation management strategy application on the customers&apos; decision making process when selecting and booking hotel. Customers perceive online reviews as a valid information source and use them as social-proof and a tool for their decision evaluation. Based on collected data, 55 % of respondents would not book a hotel without any online review. The results show growing impact of online review and reputation management application in hospitality industry.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech hospitality and tourism papers : hotelnictví, lázeňství, turismus

  • ISSN

    1801-1535

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    30

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    3-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus