Online reputation management of Four Seasons Hotel Prague
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002474" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002474 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://fpm.euba.sk/www_write/files/veda-vyskum/zborniky-vedeckych-stati/2022.pdf" target="_blank" >https://fpm.euba.sk/www_write/files/veda-vyskum/zborniky-vedeckych-stati/2022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Online reputation management of Four Seasons Hotel Prague
Popis výsledku v původním jazyce
Any online review has an impact on the decisions of potential customers concerning possible visits to the hotel. The paper's goal was to analyse the online reputation management of Four Seasons Hotel Prague.
Název v anglickém jazyce
Online reputation management of Four Seasons Hotel Prague
Popis výsledku anglicky
Any online review has an impact on the decisions of potential customers concerning possible visits to the hotel. The paper's goal was to analyse the online reputation management of Four Seasons Hotel Prague.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EKONOMIKA, FINANCIE A MANAŽMENT PODNIKU XVI. ZBORNÍK VEDECKÝCH STATÍ pri príležitosti Týždňa vedy a techniky (2022)
ISBN
9788022549929
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
179-190
Název nakladatele
Ekonomická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Bratislava, Slovensko
Místo konání akce
Bratislava, Slovensko
Datum konání akce
7. 11. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—