Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F19%3A50015417" target="_blank" >RIV/62690094:18450/19:50015417 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/25619161:_____/19:N0000045

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm012019.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na využití shlukové analýzy v rámci výuky segmentace hotelových hostů. Hlavní použitou metodou je K-means Clustering. Segmentace zákazníků je postavena na délce pobytu, boooking window a průměrné prodejní ceně pokoje. Výsledné segmenty jsou dále využity pro optimalizaci distribuce hotelových služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of data-driven segmentation in marketing lecturing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the use of cluster analysis in lecturing of hotel customer segmentation. K-Means Clustering was selected as the main analytical method. Customer segmentation is based on the length of the stay, booking window and average customer spend. Results are used further for hotel distribution optimization.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    23-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus