Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F19%3A50015417" target="_blank" >RIV/62690094:18450/19:50015417 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/25619161:_____/19:N0000045
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm012019.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zaměřuje na využití shlukové analýzy v rámci výuky segmentace hotelových hostů. Hlavní použitou metodou je K-means Clustering. Segmentace zákazníků je postavena na délce pobytu, boooking window a průměrné prodejní ceně pokoje. Výsledné segmenty jsou dále využity pro optimalizaci distribuce hotelových služeb.
Název v anglickém jazyce
Use of data-driven segmentation in marketing lecturing
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the use of cluster analysis in lecturing of hotel customer segmentation. K-Means Clustering was selected as the main analytical method. Customer segmentation is based on the length of the stay, booking window and average customer spend. Results are used further for hotel distribution optimization.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
23-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—