Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Students´ Language Needs Analysis as a Motivation Mover - Czech and Taiwanese Case Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F20%3A50015892" target="_blank" >RIV/62690094:18450/20:50015892 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-38778-5_13" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-38778-5_13</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-38778-5_13" target="_blank" >10.1007/978-3-030-38778-5_13</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Students´ Language Needs Analysis as a Motivation Mover - Czech and Taiwanese Case Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper discusses a proved pedagogical scenario on active involvement of students into the learning process by formulating their needs and expectations and sharing experience on individual subjects at the introductory lesson at the beginning of semester. This study investigates students´ language learning behaviour, their approach and motivation in Czech and Taiwanese university environment. The paper focuses on students´ experience in utilization of online study material and correlation between their needs in practising individual language competences and their level of language competence

  • Název v anglickém jazyce

    Students´ Language Needs Analysis as a Motivation Mover - Czech and Taiwanese Case Study

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses a proved pedagogical scenario on active involvement of students into the learning process by formulating their needs and expectations and sharing experience on individual subjects at the introductory lesson at the beginning of semester. This study investigates students´ language learning behaviour, their approach and motivation in Czech and Taiwanese university environment. The paper focuses on students´ experience in utilization of online study material and correlation between their needs in practising individual language competences and their level of language competence

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Emerging Technologies for Education. SETE 2019

  • ISBN

    978-3-030-38777-8

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    99-108

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Magdeburg, germany

  • Datum konání akce

    23. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku