Po stopách slezské gotiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F15%3A50005077" target="_blank" >RIV/62690094:18460/15:50005077 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Po stopách slezské gotiky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o měsíčním projektu, jehož cílem bylo na základě jednoduchého empirického výzkumu VŠ studentů pedagogické fakulty vytvořit a zrealizovat program dvouhodinového SŠ semináře dějin umění nebo výtvarné výchovy. Podstatou bylo co nejzajímavějším způsobem za využití moderních výukových metod a moderních technologií předat středoškolským studentům málo atraktivní středověké téma tak, aby je co nejvíce zaujalo a přineslo jim nové poznatky. Získání nových poznatků, schopnost kooperace v týmu, osvojení si moderních metod a forem výuky a možnost aplikovat je v praxi bylo hlavním cílem práce VŠ studentů - budoucích pedagogů.
Název v anglickém jazyce
Following the footsteps of Silesian Gothic (or Modern trends and techniques in the teaching of history, art history and art education)
Popis výsledku anglicky
The article brings the infomation about the month-long project the aim of which was to form and bring into being the programme of two lessons long seminar for secondary school students concerning the art history or art itself. The programme was based on the simple empiric research made by the pedagogical faculty students. They would like to introduce not very attractive theme of medieval gothic style with the help of modern teaching methods and modern technologies to attract the secondary school students and provide them with new information. The main target of university students - future teachers' work was to gain new knowledge, to learn how to cooperate in the team, to master modern teaching methods and use them in practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Svazek periodika
55
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
17-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—