Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální gramotnost dětí předškolního věku a její vnímání pedagogy mateřských škol Moravskoslezského kraje

Popis výsledku

Příspěvek se zaměřuje na oblast mediální gramotnosti dětí předškolního věku, konkrétně na oblast její podpory a rozvíjení. Na dané téma se dívá z pohledu jeho významnosti a potřebnosti. Příspěvek upřesňuje chápání vybraných klíčových pojmů a vztahů mezi nimi. Prezentuje představu o klíčových kompetencích dětí předškolního věku v této oblasti. Uvádí dílčí výsledky výzkumu zaměřené na vnímání tohoto tématu pedagogy mateřských škol Moravskoslezského kraje.

Klíčová slova

primary prevention of risky behaviorkindergartenpre-school educationmedia competencemedia literacymedia

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální gramotnost dětí předškolního věku a její vnímání pedagogy mateřských škol Moravskoslezského kraje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na oblast mediální gramotnosti dětí předškolního věku, konkrétně na oblast její podpory a rozvíjení. Na dané téma se dívá z pohledu jeho významnosti a potřebnosti. Příspěvek upřesňuje chápání vybraných klíčových pojmů a vztahů mezi nimi. Prezentuje představu o klíčových kompetencích dětí předškolního věku v této oblasti. Uvádí dílčí výsledky výzkumu zaměřené na vnímání tohoto tématu pedagogy mateřských škol Moravskoslezského kraje.

  • Název v anglickém jazyce

    Media Literacy of Pre-school Children

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on the area of media literacy of preschool children, specifically on the area of its support and development. The paper looks at the topic in terms of its importance and necessity. The paper clarifies the understanding of selected key terms and relationships between them. It presents an idea of the key competences of preschool children in this area. It presents partial results of research focused on the perception of this topic by kindergarten teachers of the Moravian-Silesian Region.

Klasifikace

  • Druh

    Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paidagogos : časopis pro pedagogiku a s ní související věd

  • ISSN

    1213-3809

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    5-33

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

Základní informace

Druh výsledku

Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích

Jost

OECD FORD

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Rok uplatnění

2020