Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F22%3A50019737" target="_blank" >RIV/62690094:18460/22:50019737 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/47813059:19510/22:A0000429

  • Výsledek na webu

    <a href="http://media4u.cz/mm042022.pdf" target="_blank" >http://media4u.cz/mm042022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Saturaci primárních i sekundárních potřeb dětí předškolního věku pedagogy mateřských škol, vnímáme jako předpoklad úspěšné primární prevence rizikového chování dětí do budoucna. Příspěvek se zamýšlí nad vnímáním potřeb dítěte v kontextu digitálních médií z pohledu pedagogů mateřských škol a nároků na ně kladených.

  • Název v anglickém jazyce

    Saturating the needs of preschool children in kindergarten and their pitfalls in the digital age as a starting point for the primary prevention of risky behavior

  • Popis výsledku anglicky

    We perceive the saturation of the primary and secondary needs of preschool children by kindergarten teachers as a prerequisite for successful primary prevention of children&apos;s risky behavior in the future. The contribution reflects on the perception of the child&apos;s needs in the context of digital media from the point of view of kindergarten teachers and the demands placed on them.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

    1214-9187

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    2-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus