Distanční vzdělávání v sociální práci v období koronavirové krize v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F22%3A50019874" target="_blank" >RIV/62690094:18460/22:50019874 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17200/23:A2402IXP
Výsledek na webu
<a href="https://socialniprace.cz/article/distancni-vzdelavani-v-socialni-praci-v-obdobi-koronavirove-krize-v-ceske-republice/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/distancni-vzdelavani-v-socialni-praci-v-obdobi-koronavirove-krize-v-ceske-republice/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Distanční vzdělávání v sociální práci v období koronavirové krize v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním cílem stati je porovnat vnímání distančních forem výuky vyučujícími a studenty sociální práce na vysokých školách v České republice v období mimořádných opatření přijatých vládou České republiky proti šíření viru COVID-19. Období koronavirové pandemie se odráželo v řadě lidských činností a jednou z nich bylo i vysokoškolské vzdělávání sociální práce. Vyučující a jejich studenti čelili novým výzvám, museli se rychle zorientovat a začít využívat online výuku, přestože vzdělávání v oboru sociální práce je specifické tím, že je postavené na vzájemné interakci. Práce navazuje na studie zabývající se distanční výukou v sociální práci Reamera (2019), Kurzmana (2019) a dalších. Pro výzkum byla využita kvantitativní výzkumná strategie, konkrétně se jedná o techniku dotazníkového šetření.
Název v anglickém jazyce
Distance education in social work during the coronavirus crisis in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The main goal of the study is to compare the perception of distance education by teachers and students of social work at universities in the Czech Republic during the period of emergency measures taken by the government of the Czech Republic against the spread of the COVID-19 virus. The period of the coronavirus pandemic was reflected in a number of human activities, and higher education in social work was one of them. Teachers and their students faced new challenges, they had to quickly find their way around and start using online learning, although education in the field of social work is specific in that it is built on mutual interaction. The work follows on from studies dealing with distance learning in social work by Reamer (2019), Kurzman (2019) and others. A quantitative research strategy was used for the research, namely a questionnaire survey technique.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sociální práce
ISSN
1213-6204
e-ISSN
1805-885X
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
22-39
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85148574024