Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Distanční vzdělávání v sociální práci v období koronavirové krize v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F22%3A50019874" target="_blank" >RIV/62690094:18460/22:50019874 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17200/23:A2402IXP

  • Výsledek na webu

    <a href="https://socialniprace.cz/article/distancni-vzdelavani-v-socialni-praci-v-obdobi-koronavirove-krize-v-ceske-republice/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/distancni-vzdelavani-v-socialni-praci-v-obdobi-koronavirove-krize-v-ceske-republice/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Distanční vzdělávání v sociální práci v období koronavirové krize v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem stati je porovnat vnímání distančních forem výuky vyučujícími a studenty sociální práce na vysokých školách v České republice v období mimořádných opatření přijatých vládou České republiky proti šíření viru COVID-19. Období koronavirové pandemie se odráželo v řadě lidských činností a jednou z nich bylo i vysokoškolské vzdělávání sociální práce. Vyučující a jejich studenti čelili novým výzvám, museli se rychle zorientovat a začít využívat online výuku, přestože vzdělávání v oboru sociální práce je specifické tím, že je postavené na vzájemné interakci. Práce navazuje na studie zabývající se distanční výukou v sociální práci Reamera (2019), Kurzmana (2019) a dalších. Pro výzkum byla využita kvantitativní výzkumná strategie, konkrétně se jedná o techniku dotazníkového šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    Distance education in social work during the coronavirus crisis in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of the study is to compare the perception of distance education by teachers and students of social work at universities in the Czech Republic during the period of emergency measures taken by the government of the Czech Republic against the spread of the COVID-19 virus. The period of the coronavirus pandemic was reflected in a number of human activities, and higher education in social work was one of them. Teachers and their students faced new challenges, they had to quickly find their way around and start using online learning, although education in the field of social work is specific in that it is built on mutual interaction. The work follows on from studies dealing with distance learning in social work by Reamer (2019), Kurzman (2019) and others. A quantitative research strategy was used for the research, namely a questionnaire survey technique.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sociální práce

  • ISSN

    1213-6204

  • e-ISSN

    1805-885X

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    22-39

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85148574024