Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Combination of Real and Virtual Environment in Early Chemistry Experimental Activities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00002891" target="_blank" >RIV/62690094:18470/10:00002891 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Combination of Real and Virtual Environment in Early Chemistry Experimental Activities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes theoretical background, starting points and design of a research project in area of combination of real and virtual school chemical experiment possibilities in general education. The project design, including pilot results, is presented on the example of laboratory work "pH measuring". Two as much as identical scenarios were prepared using either real or virtual pH-meter, managed by worksheets containing tasks of three levels.The first received results are presented and discussed inthis article.

  • Název v anglickém jazyce

    Combination of Real and Virtual Environment in Early Chemistry Experimental Activities

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes theoretical background, starting points and design of a research project in area of combination of real and virtual school chemical experiment possibilities in general education. The project design, including pilot results, is presented on the example of laboratory work "pH measuring". Two as much as identical scenarios were prepared using either real or virtual pH-meter, managed by worksheets containing tasks of three levels.The first received results are presented and discussed inthis article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Socio-cultural and human values in science and technology education : proceedings / XIV. IOSTE Symposium, June 13.-18. 2010, Bled, Slovenia

  • ISBN

    978-961-92882-1-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerza v Ljubljani

  • Místo vydání

    Ljubljana

  • Místo konání akce

    Bled, Slovinsko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku