Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kalkulačka a její místo v aritmetice primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00003102" target="_blank" >RIV/62690094:18470/10:00003102 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kalkulačka a její místo v aritmetice primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Je možné používat už na prvním stupni základní školy (od první třídy) ve vyučování matematice kalkulačku? Právě na tuto otázku se pokouší příspěvek hledat odpověď. Zabývá se pojetím aritmetiky primární školy a ukazuje, že pokud kalkulačka bude do vyučování matematice vhodně začleněna, může kladně přispět k rozvíjení číselných představ dětí.

  • Název v anglickém jazyce

    CALCULATOR AND ITS PLACE IN PRIMARY SCHOOL ARITHMETIC

  • Popis výsledku anglicky

    It is possible to use calculators in the teaching of mathematics in primary school (first class)? We want to answer that question in this paper. The paper deals with the concept of primary school arithmetic. If you plug in the calculator appropriately inthe teaching of mathematics, then the calculator can positively contribute to the development of numerical images of children.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika 4 : matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí

  • ISBN

    978-80-244-2511-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku