Kalkulačky od první třídy: omyl nebo rozumný reformní krok?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F11%3A43866410" target="_blank" >RIV/62690094:18470/11:43866410 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kalkulačky od první třídy: omyl nebo rozumný reformní krok?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o možnosti alternativního vyučování matematice od prvního ročníku primární školy za pomoci kalkulačky. Ukazuje výhody takového přístupu k primární aritmetice. Rovněž se zabývá úrovní matematické gramotnosti čerstvých prvňáčků.
Název v anglickém jazyce
Calculators from the first class: mistake or suitable reform?
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the possibility of alternative teaching mathematics from primary school with the help of calculators. They are shown the benefits of such an approach to the primary arithmetic. The paper also deals with the mathematical literacy offirst-graders .
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
System integralny w edukacji dziecka : konteksty i konsekwencje zmian
ISBN
978-83-61121-53-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
218-224
Název nakladatele
Wydawnictwo Wyższej szkoły pedagogicznej TWP
Místo vydání
Warszawa
Místo konání akce
Katowice Polsko
Datum konání akce
26. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—