Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kalkulačky od první třídy: omyl nebo rozumný reformní krok?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F11%3A43866410" target="_blank" >RIV/62690094:18470/11:43866410 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kalkulačky od první třídy: omyl nebo rozumný reformní krok?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o možnosti alternativního vyučování matematice od prvního ročníku primární školy za pomoci kalkulačky. Ukazuje výhody takového přístupu k primární aritmetice. Rovněž se zabývá úrovní matematické gramotnosti čerstvých prvňáčků.

  • Název v anglickém jazyce

    Calculators from the first class: mistake or suitable reform?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the possibility of alternative teaching mathematics from primary school with the help of calculators. They are shown the benefits of such an approach to the primary arithmetic. The paper also deals with the mathematical literacy offirst-graders .

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    System integralny w edukacji dziecka : konteksty i konsekwencje zmian

  • ISBN

    978-83-61121-53-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    218-224

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Wyższej szkoły pedagogicznej TWP

  • Místo vydání

    Warszawa

  • Místo konání akce

    Katowice Polsko

  • Datum konání akce

    26. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku