Didaktické znalosti obsahu a matematické vzdělávání učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F12%3A50000952" target="_blank" >RIV/62690094:18470/12:50000952 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktické znalosti obsahu a matematické vzdělávání učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Některé problémy matematického vzdělávání, zvláště problém instruktivních a konstruktivních přístupů k učení. Srovnání pojmu didaktické znalosti obsahu s pojetím didaktiky jako tvorby školy. Syndrom Shulmanova chybějícího paradigmatu české didaktice nehrozí. Globální a dílčí transformace jako různé přístupy k rozvíjení didaktického obsahu. Možnosti integrace didaktické a obsahové dimenze vzdělávání učitelů.
Název v anglickém jazyce
Pedagogical content knowledge and mathematics education of teachers
Popis výsledku anglicky
Some problems of mathematics education, especially the problem of instructive and constructive approaches to learning Comparison of the concept of pedagogical content knowledge with the concept of didactis as school formation Shulman's missing paradigm is plentifully represented in Czech didactics. Global and partial tranformations as different approaches to development of pedagogical content knowledge. The possibilities of integration of didactic and dimensions of mathematics in teacher education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
162-180
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—