Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické znalosti obsahu a matematické vzdělávání učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F12%3A50000952" target="_blank" >RIV/62690094:18470/12:50000952 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické znalosti obsahu a matematické vzdělávání učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Některé problémy matematického vzdělávání, zvláště problém instruktivních a konstruktivních přístupů k učení. Srovnání pojmu didaktické znalosti obsahu s pojetím didaktiky jako tvorby školy. Syndrom Shulmanova chybějícího paradigmatu české didaktice nehrozí. Globální a dílčí transformace jako různé přístupy k rozvíjení didaktického obsahu. Možnosti integrace didaktické a obsahové dimenze vzdělávání učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical content knowledge and mathematics education of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Some problems of mathematics education, especially the problem of instructive and constructive approaches to learning Comparison of the concept of pedagogical content knowledge with the concept of didactis as school formation Shulman's missing paradigm is plentifully represented in Czech didactics. Global and partial tranformations as different approaches to development of pedagogical content knowledge. The possibilities of integration of didactic and dimensions of mathematics in teacher education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    162-180

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus