Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Research of Electronic Marketing on Czech Universities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F13%3A50001584" target="_blank" >RIV/62690094:18470/13:50001584 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.naun.org/main/NAUN/educationinformation/c062001-156.pdf" target="_blank" >http://www.naun.org/main/NAUN/educationinformation/c062001-156.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Research of Electronic Marketing on Czech Universities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Each university must perceive marketing as part of their business, just as it does any other company. Each potential customer in the high school student needs accurate and detailed information about the service offered product, on which he is interested. Likewise, each manufacturer of a specific product needs to know whether it is a product of his interest, as it assesses the consumers (students) how to effectively and positively affect the life cycle of a product, how to get and keep customers.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of Electronic Marketing on Czech Universities

  • Popis výsledku anglicky

    Each university must perceive marketing as part of their business, just as it does any other company. Each potential customer in the high school student needs accurate and detailed information about the service offered product, on which he is interested. Likewise, each manufacturer of a specific product needs to know whether it is a product of his interest, as it assesses the consumers (students) how to effectively and positively affect the life cycle of a product, how to get and keep customers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International journal of education and information technologies

  • ISSN

    2074-1316

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    116-123

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus