Research of Electronic Marketing on Czech Universities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F13%3A50001584" target="_blank" >RIV/62690094:18470/13:50001584 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.naun.org/main/NAUN/educationinformation/c062001-156.pdf" target="_blank" >http://www.naun.org/main/NAUN/educationinformation/c062001-156.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Research of Electronic Marketing on Czech Universities
Popis výsledku v původním jazyce
Each university must perceive marketing as part of their business, just as it does any other company. Each potential customer in the high school student needs accurate and detailed information about the service offered product, on which he is interested. Likewise, each manufacturer of a specific product needs to know whether it is a product of his interest, as it assesses the consumers (students) how to effectively and positively affect the life cycle of a product, how to get and keep customers.
Název v anglickém jazyce
Research of Electronic Marketing on Czech Universities
Popis výsledku anglicky
Each university must perceive marketing as part of their business, just as it does any other company. Each potential customer in the high school student needs accurate and detailed information about the service offered product, on which he is interested. Likewise, each manufacturer of a specific product needs to know whether it is a product of his interest, as it assesses the consumers (students) how to effectively and positively affect the life cycle of a product, how to get and keep customers.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International journal of education and information technologies
ISSN
2074-1316
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
116-123
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—