Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum efektivity elektronické komunikace českých univerzit

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F13%3A50001591" target="_blank" >RIV/62690094:18470/13:50001591 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jtie.upol.cz/clanky_2_2013/priloha.pdf" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/clanky_2_2013/priloha.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum efektivity elektronické komunikace českých univerzit

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Každá vysoká škola, musí vnímat marketing jako součást svého podnikání, podobně jak to činí jiné firmy. Každý potenciální zákazník v případě vysokých školy student, potřebuje přesné a podrobné informace o nabízené službě produktu, o který má zájem. Stejně tak každý výrobce konkrétního produktu potřebuje vědět, zda je o jeho produkt zájem, jak ho hodnotí spotřebitelé (studenti), jak lze účinně a pozitivně ovlivnit životní cyklus produktu, jak získat a udržet zákazníky apod.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on the effectiveness of electronic communications czech universities

  • Popis výsledku anglicky

    Each college must perceive marketing as part of their business, like how it makes other companies. Every potential customer in the high school student, needs accurate and detailed information about the service offered products they are interested. Similarly, each manufacturer of a particular product needs to know if it is the product of his interest in how it assesses consumers (students) how to effectively and positively affect the life cycle of a product, how to get and keep customers, etc

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of technology and information education = Časopis pro technickou a informační výchovu

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    210-214

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus