Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Positive Impact of the Modeling and Simulation System for Measurement Using a Computer in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F16%3A50005326" target="_blank" >RIV/62690094:18470/16:50005326 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18440/16:50005326

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.naun.org/main/NAUN/educationinformation/2016/a502008-180.pdf" target="_blank" >http://www.naun.org/main/NAUN/educationinformation/2016/a502008-180.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Positive Impact of the Modeling and Simulation System for Measurement Using a Computer in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the results of research focused on the impact of the use of modelling and simulation measurement system using a computer in school science laboratories on secondary school pupils. The results of pedagogical experiment (pre-test - post-test control group design) showed a positive effect of the use of such system at a significance level of 0.05. Pupils who were taught with the aid of the measurement system acquired more knowledge than when teaching without measurement system using a computer. After two months, the re-test was also performed to confirm the previous results.

  • Název v anglickém jazyce

    The Positive Impact of the Modeling and Simulation System for Measurement Using a Computer in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of research focused on the impact of the use of modelling and simulation measurement system using a computer in school science laboratories on secondary school pupils. The results of pedagogical experiment (pre-test - post-test control group design) showed a positive effect of the use of such system at a significance level of 0.05. Pupils who were taught with the aid of the measurement system acquired more knowledge than when teaching without measurement system using a computer. After two months, the re-test was also performed to confirm the previous results.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International journal of education and information technologies

  • ISSN

    2074-1316

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    186-192

  • Kód UT WoS článku

    000393520200024

  • EID výsledku v databázi Scopus