Enterprice resource planning (ERP)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63146801%3A_____%2F22%3AN0000001" target="_blank" >RIV/63146801:_____/22:N0000001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Enterprice resource planning (ERP)
Popis výsledku v původním jazyce
Enterprise Resource Planning - integrovaný informační systém umožňující řízení celého dodavatelsko- odběratelského řetězce v reálném čase byl splněn a dokončen s plánovanými cíli a výstupy. V tuto dobu nespatřujeme žádné odchylky od věcné náplně. Naopak v této chvíli můžeme říci, že tato etapa plně splnila následující procesy: 1) Nahradila stávající informační systém komplexním a integrovaným systémem, který naplňuje všechny důležité požadavky pro automatickou komunikaci v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů. 2) Informační systém přinesl společnosti STOREX především sjednocení činností dosud oddělenými subsystémy do jednotného prostředí. 3) Zajišťuje on-line přístup k informacím pro všechny určené uživatele informačního systému v závislosti na organizační struktuře společnosti. 4) Zpřesňuje tok informací uvnitř firmy, sjednocuje několik agend do jedné. 5) Sjednocuje výstupy ze systému a tím podporuje rychlejší a pokud možno automatizovanou reakci na aktuální situaci na trhu. a) Z hlediska dostupnosti zboží v aktuálně nejlepší ceně. b) Z hlediska správné prodejní ceny v úrovni, odpovídající aktuální ceně na trhu. Proces implementace Microsoft Dynamics 365 Business Central (ERP) vedl ke zkvalitnění zejména těchto interních procesů: 1) Připravenost firmy na narůstající konkurenční tlak zahraničních subjektů v rámci EU. Lokalizace všech důležitých informací v jednom informačním systému dává STOREXu možnost pružněji se přizpůsobovat potřebám trhu. 2) Možnost pružně, rychle a kvalitně reagovat na potřeby zákazníků a poskytovat jim kvalitní služby v nejrychlejším čase. 3) Podporuje obchod a komunikaci se zákazníkem využíváním CRM. 4) Propojením se službou Creditcheck on-line evidovat historii a vyhodnocování bonity zákazníků a snížit tak rizika druhotné platební neschopnosti a rizika vzniku nedobytných pohledávek. Tuto část považujeme v době „po Covid-19“ za extrémně důležitou pro udržení jak zaměstnanosti svých pracovníků, tak konkurenceschopnosti STOREX. 5) Úspora nákladů na lidské zdroje automatizací některých rutinních činností. 6) Zavedení funkcionality nepokryté nebo nedostatečně pokryté stávajícím informačním systémem. 7) Změna zavedených firemních postupů a procesů, zrychlení všech stávajících logistických a obchodních procesů. 8) Účelným zautomatizováním logistických operací zefektivnil cashflow společnosti v závislosti na efektivnějším řízení skladových zásob.
Název v anglickém jazyce
Enterprice resource planning (ERP)
Popis výsledku anglicky
Enterprise Resource Planning - The integrated information system enabling the management of the entire supplier-customer chain in real time was met and completed with the planned goals and outputs. At this time, we do not see any deviations from the content. On the contrary, at this moment we can say that this stage has fully fulfilled the following processes: 1) It replaced the existing information system with a complex and integrated system that fulfills all important requirements for automatic communication within supplier-customer relations. 2) The information system brought to STOREX primarily the unification of activities that had previously been separate subsystems into a unified environment. 3) Ensures online access to information for all designated users of the information system, depending on the organizational structure of the company. 4) Refines the flow of information within the company, unifies several agendas into one. 5) It unifies the outputs from the system and thus supports a faster and, if possible, automated response to the current market situation. a) In terms of the availability of goods at the current best price. b) In terms of the correct selling price at a level corresponding to the current price on the market. The process of implementing Microsoft Dynamics 365 Business Central (ERP) led to the improvement of the following internal processes in particular: 1) The company's readiness for increasing competitive pressure from foreign entities within the EU. The localization of all important information in one information system gives STOREX the possibility to adapt more flexibly to the needs of the market. 2) The ability to flexibly, quickly and qualitatively respond to the needs of customers and provide them with quality services in the fastest time. 3) Supports business and customer communication using CRM. 4) By connecting to the Creditcheck online service, record the history and evaluation of the creditworthiness of customers and thus reduce the risk of secondary insolvency and the risk of bad debts. We consider this part extremely important in the "post-Covid-19" era for maintaining both the employment of our workers and the competitiveness of STOREX. 5) Saving human resources costs by automating some routine activities. 6) Introduction of functionality not covered or insufficiently covered by the existing information system. 7) Change of established company procedures and processes, acceleration of all existing logistics and business processes. 8) By purposefully automating logistics operations, he made the company's cashflow more efficient depending on more effective inventory management.
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
—
OECD FORD obor
20202 - Communication engineering and systems
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FX02030001" target="_blank" >FX02030001: Inovace logistiky a on-line procesů dodavatelsko-odběratelských vztahů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů