Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bidirectional Texture Function Three Dimensional Pseudo Gaussian Markov Random Field Model

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F12%3A00388064" target="_blank" >RIV/67985556:_____/12:00388064 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Bidirectional Texture Function Three Dimensional Pseudo Gaussian Markov Random Field Model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Bidirectional Texture Function (BTF) is the recent most advanced representation of material surface visual properties. BTF specifies the changes of its visual appearance due to varying illumination and viewing angles. Such a function might be represented by thousands of images of given material surface. Original data cannot be used due to its size and some compression is necessary. This paper presents a novel probabilistic model for BTF textures. The method combines synthesized smooth texture and corresponding range map to produce the required BTF texture. Proposed scheme enables very high BTF texture compression ratio and may be used to reconstruct BTF space as well.

  • Název v anglickém jazyce

    Bidirectional Texture Function Three Dimensional Pseudo Gaussian Markov Random Field Model

  • Popis výsledku anglicky

    The Bidirectional Texture Function (BTF) is the recent most advanced representation of material surface visual properties. BTF specifies the changes of its visual appearance due to varying illumination and viewing angles. Such a function might be represented by thousands of images of given material surface. Original data cannot be used due to its size and some compression is necessary. This paper presents a novel probabilistic model for BTF textures. The method combines synthesized smooth texture and corresponding range map to produce the required BTF texture. Proposed scheme enables very high BTF texture compression ratio and may be used to reconstruct BTF space as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BD - Teorie informace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA102%2F08%2F0593" target="_blank" >GA102/08/0593: Modelování BTF textur</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Doktorandské dny 2012

  • ISBN

    978-80-01-05138-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    53-62

  • Název nakladatele

    ČVUT v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku