Dynamic Texture Editing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F15%3A00452757" target="_blank" >RIV/67985556:_____/15:00452757 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21240/15:00237156
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1145/2788539.2788559" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1145/2788539.2788559</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1145/2788539.2788559" target="_blank" >10.1145/2788539.2788559</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Dynamic Texture Editing
Popis výsledku v původním jazyce
A fast simple method for dynamic textures enlargement and editing is presented. The resulting edited dynamic texture is a mixture of several color dynamic textures that realistically matches the given color textures appearance and respects their originaloptical flows. The method simultaneously allows to spatially and temporarily enlarge the original dynamic textures to fill any required four dimensional dynamic texture space. The method is based on a generalization of the prominent static double toroid-shaped texture modeling roller method to the dynamic texture domain. The presented method keeps the original static texture roller principle of separated analysis and synthesis parts of the algorithm.
Název v anglickém jazyce
Dynamic Texture Editing
Popis výsledku anglicky
A fast simple method for dynamic textures enlargement and editing is presented. The resulting edited dynamic texture is a mixture of several color dynamic textures that realistically matches the given color textures appearance and respects their originaloptical flows. The method simultaneously allows to spatially and temporarily enlarge the original dynamic textures to fill any required four dimensional dynamic texture space. The method is based on a generalization of the prominent static double toroid-shaped texture modeling roller method to the dynamic texture domain. The presented method keeps the original static texture roller principle of separated analysis and synthesis parts of the algorithm.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BD - Teorie informace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA14-10911S" target="_blank" >GA14-10911S: Matematické modelování vzhledu povrchových materiálů</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 31st Spring Conference on Computer Graphics
ISBN
978-1-4503-3693-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
133-140
Název nakladatele
ACM
Místo vydání
New York, NY, USA
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
22. 4. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—