Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamic Texture Editing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F15%3A00452757" target="_blank" >RIV/67985556:_____/15:00452757 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21240/15:00237156

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/2788539.2788559" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1145/2788539.2788559</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/2788539.2788559" target="_blank" >10.1145/2788539.2788559</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dynamic Texture Editing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A fast simple method for dynamic textures enlargement and editing is presented. The resulting edited dynamic texture is a mixture of several color dynamic textures that realistically matches the given color textures appearance and respects their originaloptical flows. The method simultaneously allows to spatially and temporarily enlarge the original dynamic textures to fill any required four dimensional dynamic texture space. The method is based on a generalization of the prominent static double toroid-shaped texture modeling roller method to the dynamic texture domain. The presented method keeps the original static texture roller principle of separated analysis and synthesis parts of the algorithm.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic Texture Editing

  • Popis výsledku anglicky

    A fast simple method for dynamic textures enlargement and editing is presented. The resulting edited dynamic texture is a mixture of several color dynamic textures that realistically matches the given color textures appearance and respects their originaloptical flows. The method simultaneously allows to spatially and temporarily enlarge the original dynamic textures to fill any required four dimensional dynamic texture space. The method is based on a generalization of the prominent static double toroid-shaped texture modeling roller method to the dynamic texture domain. The presented method keeps the original static texture roller principle of separated analysis and synthesis parts of the algorithm.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BD - Teorie informace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-10911S" target="_blank" >GA14-10911S: Matematické modelování vzhledu povrchových materiálů</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 31st Spring Conference on Computer Graphics

  • ISBN

    978-1-4503-3693-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    133-140

  • Název nakladatele

    ACM

  • Místo vydání

    New York, NY, USA

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    22. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku