Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Funkční vzorek jednotky pro analýzu protismykových charakteristik pozemní komunikace včetně návrhu rozhraní HMI

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F16%3A00467246" target="_blank" >RIV/67985556:_____/16:00467246 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Funkční vzorek jednotky pro analýzu protismykových charakteristik pozemní komunikace včetně návrhu rozhraní HMI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účelem jednotky je stanovení parametrů reprezentujících protismykové vlastnosti a rovnost povrchů vozovek na základě on-line vyhodnocení vozidlových údajů, jež jsou dostupné na sběrnici CAN a jež sdílejí nejrůznější vozidlové asistenční systémy ABS, ASR, například údaje o podélném či příčném zrychlení vozidla, GPS poloha vozidla či údaje z inerciálních systémů pro stanovení polohy (úhel natočení volantu, stáčivá rychlost, rychlost otáčení kol, prokluz kol aj.). Takto stanovené povrchové parametry vozovek budou sloužit jako vstup pro vývoj vozidlových asistenčních systémů pro zvýšení aktivní bezpečnosti osádky vozidla či zvýšení komfortu jízdy osádky vozidla a vyšší bezpečnost ostatních účastníků silničního provozu (cyklistů, chodců).

  • Název v anglickém jazyce

    Functional sample of the unit for analyse nonskid characteristics of roadways including draft of HMI

  • Popis výsledku anglicky

    The unit for analyse nonskid characteristics of roadways serves for definition parameters representing skid resistance and longitudinal road unevenness on the base of evaluation vehicle data, available on CAN bus and that are shared between different vehicle assistant systems like ABS or ASR, e.g. lateral and longitudinal vehicle acceleration, GPS vehicle position or data from inertial systems (steering angle, yaw rate, wheel speed, slip rate, etc.). In this way defined roadnsurface characteristics will be used as input for development vehicle assistant systems increasing active crew safety, increasing driving comfort and higher safety of pedestrians.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04031769" target="_blank" >TA04031769: Vývoj adaptivního interaktivního systému pro zvýšení bezpečnosti osádky vozidel a jeho využití pro hodnocení povrchových vlastností vozovek</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.