Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individual Microscopic Results of Bottleneck Experiments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F16%3A00468095" target="_blank" >RIV/67985556:_____/16:00468095 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21340/16:00304720

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-33482-0_14" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-33482-0_14</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-33482-0_14" target="_blank" >10.1007/978-3-319-33482-0_14</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Individual Microscopic Results of Bottleneck Experiments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution provides a microscopic experimental study of pedestrian motion in front of the bottleneck, and explains the high variance of individual travel time by the statistical analysis of trajectories. The analysis shows that this heterogeneity increases with increasing occupancy. Some participants were able to reach lower travel times due to more efficient path selection and more aggressive behaviour within the crowd. Based on this observations, a linear model predicting travel time with respect to the aggressiveness of pedestrian is proposed.

  • Název v anglickém jazyce

    Individual Microscopic Results of Bottleneck Experiments

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution provides a microscopic experimental study of pedestrian motion in front of the bottleneck, and explains the high variance of individual travel time by the statistical analysis of trajectories. The analysis shows that this heterogeneity increases with increasing occupancy. Some participants were able to reach lower travel times due to more efficient path selection and more aggressive behaviour within the crowd. Based on this observations, a linear model predicting travel time with respect to the aggressiveness of pedestrian is proposed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BD - Teorie informace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Traffic and Granular Flow '15

  • ISBN

    978-3-319-33481-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    105-112

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Nootdorp

  • Datum konání akce

    27. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku