Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception of Car Shape Orientation and Anisotropy Alignment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F18%3A00493080" target="_blank" >RIV/67985556:_____/18:00493080 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.2312/mam.20181197" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.2312/mam.20181197</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2312/mam.20181197" target="_blank" >10.2312/mam.20181197</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perception of Car Shape Orientation and Anisotropy Alignment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The color designers are used to introduce customized product design, visually communicating the unique impression of a car. They always carefully observe harmony of color and body shape to obtain desired visual impression. This paper studies to what extent anisotropic appearance improves a visual impression of a car body beyond a standard isotropic one. To address this challenge, we ran several psychophysical studies identifying the proper alignment of an anisotropic axis over a car body. We have shown that subjects preferred an anisotropy axis orthogonal to car body orientation and that the majority of subjects found the anisotropic appearance more visually appealing than the isotropic one.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of Car Shape Orientation and Anisotropy Alignment

  • Popis výsledku anglicky

    The color designers are used to introduce customized product design, visually communicating the unique impression of a car. They always carefully observe harmony of color and body shape to obtain desired visual impression. This paper studies to what extent anisotropic appearance improves a visual impression of a car body beyond a standard isotropic one. To address this challenge, we ran several psychophysical studies identifying the proper alignment of an anisotropic axis over a car body. We have shown that subjects preferred an anisotropy axis orthogonal to car body orientation and that the majority of subjects found the anisotropic appearance more visually appealing than the isotropic one.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA17-18407S" target="_blank" >GA17-18407S: Vizuálně optimalizované měření vzhledu materiálů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EG MAM 2018: Eurographics 2018 Workshop on Material Appearance Modeling

  • ISBN

    978-3-03868-055-0

  • ISSN

    2309-5059

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    The Eurographics Association

  • Místo vydání

    Goslar

  • Místo konání akce

    Karlsruhe

  • Datum konání akce

    1. 6. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku