Práce s textem ve vyučování geometrii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F04%3A00021470" target="_blank" >RIV/67985840:_____/04:00021470 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Práce s textem ve vyučování geometrii
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o možnostech využití textu a rozvíjení dovednosti žáků pracovat s textem ve vyučování geometrii. Popisuje žákovské aktivity zaměřené na tvorbu a interpretaci geometrického popisu reálného objektu.
Název v anglickém jazyce
Working with texts in the teaching of geometry
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the possibilities of using texts and cultivation of the pupil´s competence of working with texts in the teaching of geometry. Some pupil´s activities aimed to formation and interpretation of a geometrical description of a real object.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F03%2FD052" target="_blank" >GP406/03/D052: Role sémiotických reprezentací v matematickém vzdělávání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jak učit matematice žáky ve věku 10-15 let
ISBN
80-7290-171-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
80-87
Název nakladatele
Univerzita Karlova ,Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Litomyšl
Datum konání akce
23. 10. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—