Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Following the Path of the Teacher´s Development: Joint Reflection

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F09%3A00326430" target="_blank" >RIV/67985840:_____/09:00326430 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60076658:12410/09:00011342

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Following the Path of the Teacher´s Development: Joint Reflection

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Results of recent educational research support the notion that the key to increasing students´knowledge is the competence of their teachers. We discuss (a) the concept of pedagogical competences needed in mathematics education and the possibilities of their cultivation and development and (b) qualified joint reflection as a competence and as a way to competence cultivation. We illustrate the development of several teachers´professionalism by a selection of episodes from their teaching.

  • Název v anglickém jazyce

    Following the Path of the Teacher´s Development: Joint Reflection

  • Popis výsledku anglicky

    Results of recent educational research support the notion that the key to increasing students´knowledge is the competence of their teachers. We discuss (a) the concept of pedagogical competences needed in mathematics education and the possibilities of their cultivation and development and (b) qualified joint reflection as a competence and as a way to competence cultivation. We illustrate the development of several teachers´professionalism by a selection of episodes from their teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000265369100016

  • EID výsledku v databázi Scopus