Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On children's images and geometrical literacy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F09%3A00331729" target="_blank" >RIV/67985840:_____/09:00331729 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60076658:12410/09:00011344 RIV/62690094:18440/09:00002845

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On children's images and geometrical literacy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The process of abstraction (one of the features typical for mathematics) can be observed in children's drawings and interpretations of pictures. Although this issue is crucially important with respect to school practice they are often neglected. In our research we investigated geometrical competences of children at the beginning of school attendance. The chapter describes the results of several pilot studies undertaken with preschoolers.

  • Název v anglickém jazyce

    On children's images and geometrical literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The process of abstraction (one of the features typical for mathematics) can be observed in children's drawings and interpretations of pictures. Although this issue is crucially important with respect to school practice they are often neglected. In our research we investigated geometrical competences of children at the beginning of school attendance. The chapter describes the results of several pilot studies undertaken with preschoolers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Child and mathematics

  • ISBN

    978-83-7338-473-6

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    250

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Universytetu Rzieszowkiego

  • Místo vydání

    Rzeszow

  • Kód UT WoS kapitoly